Cum cumpar?

Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie modalitatea de comanda telefonica sau email si comanda prin cosul de cumparaturi de pe site prin intermediul formularului de cumparaturi specific.

Comanda telefonica sau prin email:

Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon sau scrieti la adresa de email de la sectiunea Contact din partea de sus sau jos a fiecarei pagini.

Comanda prin cosul de cumparaturi direct de pe site:

Pentru a efectua comenzi prin intermediul magazinului online este necesar sa furnizati date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi „virtual” temporar (pana la inchiderea ferestrei actuale), in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul Adauga in Cos. Acest buton il puteti gasi in dreptul fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs. Nu exista valoare minima a comenzii.

Dupa ce ati adaugat un produs in cos, in partea din dreapta se va vedea numarul de produse din cos, si dupa ce ati finalizat selectarea produselor alegeti Cosul de cumparaturi pentru a finaliza comanda

Aici veti completa informatiile personale de contact, adresa de livrare precum si datele de facturare dupa caz. Veti selecta o metoda de plata: plata prin ramburs la livrare respectiv plata prin transfer bancar.

Dupa trimiterea comenzii online, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant DistriMall.ro pentru a confirma comanda dvs. Va rugam sa asteptati confirmarea noastra inainte de a face plata, pentru a preveni eventualele neconcordante ale stocului produselor afisat pe site si cel real.

Modalitati de plata a produselor comandate:

• Plata prin ordin de plata

• Plata prin card bancar / carte de credit. Tranzactia se finalizeaza pe pagina procesatorului de plati LibraPay.ro, veti fii redirectionati automat

• Plata la livrare in numerar pentru persoane fizice si firme in municipiului Bucuresti

• Plata la livrare in numerar pentru persoane fizice si firme in toata tara prin sistemul de livrare cu ramburs Firmele de curierat percep anumite tarife suplimentare pentru ramburs, tarife pe care le veti cunoaste inainte de a confirma comanda.

Pentru a elimina posibilele costurile suplimentare ale rambursului se poate face plata direct prin banca in contul firmei deschis la Raiffeisen Bank, prin varsamint de numerar sau ordin de plata de oriunde din tara. Plata la livrare se face in numerar, in lei, la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii, catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Pentru comenzi mai mari de 1000 RON este necesara achitarea unui avans de cel putin 25% din valoarea comenzii. Datele necesare pentru plata prin virament bancar sau varsamint in cont le puteti obtine telefonic sau prin email.

In acest sens vedeti sectiuneaContact din partea de sus sau jos a fiecarei pagini.

Stocuri si informatii despre stocuri:

Stocurile produselor se actualizeaza pe site in timp real, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat pe site.

Astfel, www.cMall.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate decat prin confirmarea telefonica pe care o veti primi dupa transmiterea comenzii.

Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica, sau orice alt motiv.

In cazul in care din diverse cauze produsele nu se pot livra conform comenzii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. De aceea va sfatuim ca plata sa fie facuta catre DistriMall.ro numai dupa ce ati primit telefonic confirmarea comenzii.

Valoarea maxima a obligatiilor DistriMall.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de la client in contul comenzii.

Va multumim,

echipa DistriMall.ro